Dopis

05.04.2016 14:04

Měsíc březen L.P. 2016

 

Dostali jsme včera moc zvláštní dopis. Posuďte sami.

 

Ahoj lidi, tak jsem se dozvěděl, že byste mohli být moji příbuzní. Bydlím v Ivančicích. Moje babička a maminka tu mají obchod s bylinkami. Dokáží vyléčit téměř všechno. Taky bych chtěl být jednou jako ony. Chci se stát doktorem

Ale někteří lidé o nich tvrdí, že to jsou báby kořenářky a někteří dokonce, že čarodějnice. Nedávno jsem se dozvěděl tajemnou část naší rodinné historie. Prý byl můj předek jménem Micohlav na začátku 17. století označen za vampýra. Tvrdilo se, že vstával v noci z hrobu a zahubil řadu lidí. Byl povolán kat, který jeho tělo vykopal z hrobu a rozsekal na kusy…no, další podrobnosti raději vynechám.

A jak jsem pátral, pátral, tak jsem zjistil, že i vy jste pravděpodobně část mé rodiny. Rád bych se s vámi seznámil. Přijedu k vám v květnu. Dám ještě vědět.

 

Váš bratranec…

 

Bohužel zbytek dopisu byl utržený. A milý bratránek nenapsal ani zpáteční adresu. Takže teď čekáme, kdo a kdy nám zazvoní na domovní zvonek.

 

Váš Čenda Czerný z Čelákovic